Oktatásszervező állásra keressük következő csapattagunkat Budapesten az Angol Intézet nyelviskolánál (teljes munkaidős állás).

 

Az Angol Intézet egy budapesti prémium üzleti angol nyelviskola, ahol elsősorban angol anyanyelvi tanárok tanítanak. Tanfolyamaink beszédközpontúságra épülnek üzleti angol fókusszal, illetve 2019 óta elérhető IELTS nemzetközi nyelvvizsga felkészítő tanfolyamunk is.

Tanulóink általában nem kezdő szinten lévő dolgozó felnőttek, akik használják vagy a jövőben szeretnék használni angoltudásukat a munkájuk során. Nekik biztosítunk prémium színvonalú angol nyelvoktatást magas egyéni odafigyeléssel, melyet most még tovább szeretnénk fokozni.

A cég jövőjét illetően szeretnénk, ha az Angol Intézet Budapest legmeghatározóbb üzleti angol nyelviskolájává válna és ha valakinek a munkájához van szüksége angol nyelvtudásra, akkor mi legyünk az első számú választás, ráadásul komoly terveink vannak országos és nemzetközi szinten is 2020-tól kezdve.

Ezekhez a célokhoz keressük most legújabb csapattagunkat oktatásszervezői pozícióban, mely meg lenne fűszerezve az általunk csak úgynevezett “Student Success” feladatokkal, amit talán divatos manapság Customer Happiness Hero-nak is hívni, később a feladatoknál kifejtjük, hogy ez pontosan miket is takar.

angol intézet csapatkép oktatásszervező állás budapest

Röviden talán úgy írható le legjobban, hogy olyan csapattagot keresünk, aki hozzánk hasonlóan imádja az idegennyelveket és a nyelvtudás örömét másokkal is meg szeretné osztani azáltal, hogy tanulóink, ügyfeleink elégedettségéért mindent megtesz.

Ráadásul nálunk a nemzetközi munkakörnyezet nemcsak egy üres frázis, hanem ténylegesen a csapat 80%-a angol anyanyelvű, így az angol nyelvtudás elengedhetetlen lesz a napi munkavégzésedhez.

Bár alapvetően a munkakör adminisztratív feladatokkal jár, azonban szeretnénk, ha javaslataid alapján ezeket idővel különböző innovatív módszerekkel felgyorsítsuk, akár automatizáljuk, hogy neked mindig csak a lényegi dolgokra kelljen fókuszálnod: a tanulókra, céges partnerekre és anyanyelvi tanárainkra.

Tanfolyamszervezéssel kapcsolatos feladatok:

Általánosságban fontos megjegyeznünk, hogy minden folyamatunkat részletesen bemutatnánk és feladatainkra megtanítanánk, csapatként együtt dolgozva, amúgy is mindig segítjük egymást, amikor csak szükséges és ez veled is így lesz. Ezért is, ha a lenti feladatok között találnál bármi olyat, ami kicsit elriasztana, mert nem ismered akkor emiatt ne aggódj, lejjebb az elvárások alatt összeszedtük mi az ami tényleg szükséges már az első munkanapodtól kezdve. Lássuk tehát a feladatokat:

  • Tanfolyamok indulásakor csoportbeosztások előkészületében részvétel (turnusok 3 havonta).

➤ Tanfolyam csoportjainak kialakítása azonos tudásszintű tanulókból helyszíni és időpontbeli preferenciák alapján.
➤ A nyelvtanulói igények felmérése és összeegyeztetve a nyelvtanári kapacitásokkal.
➤ Teremfoglalások intézése a csoportoknak az egyes helyszíneinken, stb.

  • Gyors és professzionális válaszadás az ügyfelek megkeresésére e-mailen és telefonon (!) egyaránt.
  • Céges ügyfelekkel való kapcsolattartás, illetve kapcsolódó adminisztráció (árajánlatkérések egyeztetése és kiküldése, céges csoportok szervezése, tanulókkal kapcsolatos feladatok intézése stb.)
  • Tanárok adminisztratív feladatait segíteni elsősorban az online jelenléti ívek előkészítésével, továbbá a tanárok adminisztrációjának betartatása.
  • Tanári helyettesítések vagy csoportátadások megszervezése, amikor szükséges egy-egy csoportnál.
  • Tanfolyamokkal és tanulókkal kapcsolatos kimutatások elkészítése.
  • 3 havonta az új turnus tanfolyam információit (elsősorban dátumait) összegyűjteni és a honlapon frissíteni.
  • Irodaszerek rendelése és készletek figyelése – néha későn rendelünk tintát a nyomtatóba 😀

 

Általánosságban érdemes lehet tudni, hogy a napi munka során szorosan együtt fogsz működni Kocsis Dórával, jelenlegi másik oktatásszervezőnkkel. Tőle fogsz átvenni feladatokat, feladatköröket, továbbá a tanulók támogatásával kapcsolatos feladatokra eddig csak hellyel-közzel jutott időnk, így ennek most szeretnénk, ha lenne dedikáltan egy felelőse.

 

“Student Succes Hero” a.k.a. tanulók támogatásával kapcsolatos feladatok:

  • Tanulóknak küldött csoportos e-mailek előkészítése és kiküldése bármilyen informatív vagy tanulást segítő témával kapcsolatban.
  • Újrabeiratkozási / folytatatási szándék megkérdezése korábbi tanulóktól telefonos egyeztetés keretein belül. A cél az lenne, hogy tanulóink bármilyen tudásszinten is érkezzenek, eljuttasuk őket saját fejlesztésű tananyagunkkal a tárgyalóképes angol nyelvtudásig, mellyel a nemzetközi munka világában hatékonyan érvényesülhetnek.
  • Korábbi és meglévő tanulókról információk naprakészen tartása rendszereinkben.
  • Tanulók tanulási pályájának nyomon követése, hatékony fejlődésük segítése például emailes tanácsokkal vagy a tanulói visszajelzések alapján további angoltanulással kapcsolatos igényeiket kielégíteni, hogy extra hozzáadott értéket adjunk számukra.

 

oktatásszervezői állás Budapesten az Angol Intézet nyelviskolánál

 

Elvárások, szükséges képességek:

1) Oktatásszervezői feladatokhoz kapcsolódóan ügyfélkapcsolataink egy része hozzád érkezne be (másik része Dórának, másik tanfolyamszervezőnknél) – ezért fontos számunkra, hogy jól kommunikálj, legyél türelmes és segítőkész tanulóinkkal és céges partnereinkkel.

 

2) Említettük az újrabeiratkozási szándékok felmérése feladatnál is, valamint az előző pont is magába foglalja a telefonos és e-mailes tájékoztatást, kapcsolattartást, ezek során a professzionális válaszadást – ehhez pedig szükséges, hogy mindig tartsd szem előtt az ügyfél igényeit, legyél rugalmas, fókuszálj a megoldásra és légy magabiztos akkor is, ha telefonon kell beszélgetni egy korábbi tanulónkkal.

 

3) Anyanyelvi tanárainkkal való állandó egyeztetés is része lenne munkakörödnek – ezért elengedhetetlen, hogy rendelkezz minimum egy erős középfokú angol nyelvtudással, viszont mint fent láthattad, még magasabb szintű nyelvtudás előnyt jelenthet.

 

4) Mivel a tanárokkal és ügyfelekkel is te foglalkoznál, az adminisztrációs folyamatok elvégzése aktívan része lenne a munkádnak. Ide értjük a tanfolyamok dokumentálását, ellenőrzését, nyilvántartások, online jelenléti ívek frissítését, aktualizálását stb. – Ezekre mind megtanítanánk téged, de az mindenképp fontos, hogy a teljesség igényével, precízen végezd el a rád bízott feladatokat és a tökéletességre törekedj, mert mi is ennek szellemében dolgozunk.

 

5) Az óraszervezői állás során sokféle adminisztrációs feladat merül fel, melyek nagy részénél Google spreadsheet-eket vagy Excel táblázatokban kezeljük a nagy mennyiségű tanulói adatot – ebből kifolyólag ezen eszközök minimális ismerete mindenképp szükséges, a magasabb szintű függvények ismerete, melyek folyamatok automatizálására is lehetőséget adnak kifejezetten előnyt jelentenek.

 

6) A pozíció jellegéből adódóan fontos a mentális rugalmasság feladatok között, egyfajta multitaskingolás képessége. Amit ezalatt értünk, hogy jellemzően több kisebb feladat merül fel napközben, például különböző témájú pár perces emailek és telefonhívások megválaszolása, mindeközben pedig lesz pár nagyobb lélegzetvételű, több órát igénybe vevő feladat is. Ezen feladatok közötti váltáshoz pedig szükséges egyfajta szellemi rugalmasság.

 

Két fontos megemlítendő még az állással kapcsolatos feladatokat illetően:

1) Az üzleti angol tanfolyamokhoz és az IELTS nyelvvizsga felkészítő tanfolyamokhoz kapcsolódó folyamatok szinte teljesen megegyeznek és egybe kezeljük őket. Egy másik terület, amit szintén nemrég kezdtünk az Westport English School brand alatt futó gyerek angol nyelvoktatás vonal. Itt a folyamatok kis részben különböznek, de természetesen ezzel kapcsolatosan is majd mindent részletesen elmagyarázunk, amennyiben neked lesz vele feladatod és mondjuk nem Dóra (jelenlegi másik oktatásszervezőnk) viszi továbbra is ennek feladatait.

 

2) Munkaterhelés: kiszámítható időközönként (újabb, előre tervezett tanfolyam turnusuk közvetlen indítása előtt és után) megnövekszik a munkateher (kb. 2-3 hétre) és ilyenkor egy sűrűbb időszak lesz és várhatóan túlórázni is kell, azonban utána ez lenyugszik és ezt a munkaórák lecsúsztatásával tudjuk kompenzálni. Általánosságban pedig a munka törzsideje (amikor bent kell lenni) 9:30 és 16:30 között lesz.

 

Az oktatásszervezői állás megpályázásánál előnyt jelenthetnek (de nem elvárás) a következők:

  • Anyanyelvi szintű angol nyelvtudás.
  • Szereztél korábban tapasztalatot angol nyelv tanításában valamilyen formában.
  • Az előző két pont meglétével, nyugis időszakokban (3 hónapos tanfolyam indulások között) nyitott lennél és szívesen dolgoznál angol nyelvtanulással kapcsolatos cikkeken, különböző tananyagokon, melyek tanulóink számára hasznosak lennének és fejlődésüket szolgálnák – ehhez szükséges jó szövegírói készség.
  • korábbi oktatásszervezői tapasztalat.
  • értékesítési vagy ügyfélszolgálati tapasztalat.
  • proaktív, innovációs készség: minden folyamatunkat mindig lehet jobban és hatékonyabban kezelni, ezért örömmel vesszük, ha ezekre a folyamatokra kitalálsz és bevezetsz jobban strukturált, hatékonyabb, akár teljesen automatizált folyamatokat, hogy még több időnk legyen tanulóinkra és tanárainkra.

Amit kínálunk:

  • Cserébe fix havibért nyújtunk neked bónusz lehetőséggel (megegyezés kérdése, lehet teljesen fix is).
  • Modern környezetben töltheted a munkaidődet Budapesten a Lánchídnál található Roosevelt Irodaházban kiváló ügyfélkörrel.
  • Tagja lehetsz a jó hangulatú, multikulturális csapatunknak. 🙂
  • Ezenkívül részt vehetsz tanfolyamaink bármelyikén is angoltudásod fejlesztése érdekében, amennyiben szeretnél.
  • Egészségedhez és kikapcsolódásodhoz pedig Oxygén Wellness (Fáy úti) & Fitnesz bérlettel járulunk hozzá.

 

A jelentkezéshez “oktatásszervező állás” tárggyal az alábbiakat kell elküldeni a [email protected] email címre:

  • angol nyelvű fényképes önéletrajz, benne megjelölve a fizetési igényeddel.
  • angol nyelvű motivációs levél, melyben kifejted miért lennél alkalmas a meghirdetett óraszervezői állásra.
  • opcionális ügyfélkezelést vizsgáló próbafeladat elvégzése. A próbafeladat letöltéséhez >> kattints ide <<

jelentkezési határidő: november 10.

Kérdés esetén szintén az [email protected] email címre írj, ahová a jelentkezéseket is várjuk.