Linkedin útmutató – Mire jó, miért éri meg, hol kezdjük?

“Fent vagy LinkedIn-en?” – bizonyára már neked is feltették ezt a kérdést, és annak idején ugyanúgy hallhattad ezt az iwiw, majd a Facebook, vagy később az Instagram kapcsán. 

Az igazság az, hogy nagyon sokan fent vannak a LinkedIn-en, viszont ha azt nézzük, hogy hányan használják aktívan ezt a közösségi média platformot, akkor már jóval kisebb számról beszélhetünk.

Pedig van közel 700 millió regisztrált felhasználója közel 200 különböző országból, és mégis azt érezhetjük, hogy a magyar emberek nem igazán élnek a LinkedIn adta lehetőségekkel, nem igazán használják ki az ebben rejlő potenciált. 

Röviden a LinkedIn története: középpontban a karrier áll, ezen a portálon könnyedén építhetnek a felhasználók kapcsolatokat, oszthatnak meg egymással tartalmakat (akár saját, akár más tartalmát), de akár saját márkaépítésre, céges márkaépítésre, vagy például marketing célokra is teljesen alkalmas a LinkedIn. 

Ez azt jelenti, hogy cuki cicás képeket, vagy az előző hétvégén készült partyfotókat valószínűleg nem itt fogod megtalálni, viszont lehetőséged lesz szakmabeliekkel beszélni, munkalehetőségeket felfedezni, frissíteni tudásod egy vagy akár több területen is, új ügyfeleket, megrendelőket, vásárlókat szerezni, vagy akár tartani a kapcsolatot a kollégákkal (ha ezt nem Facebookon teszitek). 

Tartalomjegyzék

  1. Mire jó a LinkedIn a gyakorlatban?
  2. LinkedIn profil létrehozása – Útmutató és hasznos tippek
  3. További 6 tipp a kiemelkedő LinkedIn profilért
  4. LinkedIn álláskeresés – Hol kezdjük?
  5. LinkedIn céges profil létrehozása – miért éri meg?
Miért adunk ajándékba LinkedIn profil tuningot üzleti angol nyelvtanfolyamunkon résztvevő tanulóinknak?

  • Mert LinkedIn profilod színvonala fontos a munka világában való érvényesüléshez,
  • mert szeretnénk, ha ennek köszönhetően sikerrel vennéd az interjúk első szűrő körét, és megmutathatnád tudásod a személyes állásinterjún,
  • mert szeretnénk a tökéletes nyelvi kialakításban is hozzájárulni megnyerő profilod kialakításához,
  • és mert szeretnénk szakmailag kiváló tanáraink tippjeit és tanácsait is megosztani tanulóinkkal.

Üzleti angol nyelvtanfolyamunkon egyébként a nemzetközi munkakörnyezet kihívásaira készítjük fel tanulóinkat, ahol piacképes és magabiztos nyelvtudással vértezzük fel őket, hogy akár munkájuk során, de akár állásinterjúk során is bátran használják angol nyelvtudásukat, és kiemelkedjenek ennek köszönhetően a többi jelölt közül. 

Oké, de a gyakorlatban mire jó a LinkedIn számodra?

Ezernyi példát tudnánk hozni, hogy pontosan mikor jöhet jól, ha az ember rendelkezik LinkedIn fiókkal és aktívan is használja ezt a felületet. Azonban jöjjön pár pontban és rendszerezve az, hogy a Linkedin mire jó és hogyan segíthet neked is. 

1. Példa – LinkedIn profilod egy publikus önéletrajzként funkcionál

Értsd ezalatt azt, hogy amennyiben megnyerő LinkedIn profilt készítesz magadnak (erről lentebb írtunk részletesen tippekkel együtt), akkor gyakorlatilag anélkül, hogy beadnád bármilyen állásra az angol önéletrajzodat, a HR-eseket akár rád is rádtalálhatnak a LinkedIn keresőmezőjében, és akár álláslehetőséget is ajánlhatnak.

Személy szerint én az elmúlt időszakban átlagosan negyedévente kaptam egy állásajánlatot a LinkedIn-en úgy, hogy ki van töltve (nem tökéletesen) a profilom, de ezen kívül az sincs beállítva, hogy állást keresnék, és egy cég hirdetésére sem kattintottam. Maguktól találtak rá a profilomra, és vélték úgy, hogy releváns lehet számomra az általuk feltett álláshirdetés. 

Emellett persze ha aktív álláskereső vagy előfordulhat, hogy egy közted és egy másik jelölt között felmerülő döntésképtelenséget pont a te megnyerő LinkedIn profilod fog feléd billenteni. Tehát alapjában véve – még ha a klasszikus értelemben ezt így helytelen is kijelenteni – a LinkedIn profilod valamennyire referenciaként is szolgál, és az ott megosztott információk rólad, illetve az általad kitett szakmai tartalmak, vagy megosztott bejegyzések is hozzátehetnek az énmárkádhoz. 

((énmárka: személyes márkaépítés (angolul: personal branding), az ember maga, azzal, amilyen hatást gyakorol másokra, ahogyan a többiek gondolkodnak róla, amit éreznek iránta. A jó és a rossz tulajdonságokkal együtt. Énmárkát régebben a politikusokhoz, ismert emberekhez, színészekhez, művészekhez lehetett kötni. Manapság már azonban sokkal több ember számára lehet hasznos ennek a kiépítése, főleg szakmai okokból.))

2. Példa – Kapcsolatépítésre is jó

Ha a LinkedIn kerül szóba, akkor sokan először erre a pontra gondolnak. Könnyen “connectelhetsz” (így hívják a barátnak jelölést, vagy az egymással való kapcsolatba lépést a LinkedIn-en) másokkal abból a szektorból, amiben dolgozol, vagy akár azokkal, akik szakmabeliek, vagy igazából bárkivel, aki szakmailag számodra érdekes és releváns lehet.

A LinkedIn-en megválogathatod, hogy kivel szeretnél kapcsolatba kerülni, milyen ágazatokból, milyen szakmájú emberekkel szeretnél “üzleti értelemben connectelni”, és ezáltal nyilvánossá tenni számukra minden saját tartalmadat, és látni az általuk megosztottakat. Meg persze ezer más dolgot csinálni, amit az egymás kapcsolathálójába kerülés után lehetséges a LinkedIn-en. 

3. Példa – Énmárka építés

Bizonyára te is hallottál már arról, hogy az énmárka építése rendkívül fontos; sőt, elképzelhető, hogy a jelenlegi trendek alapján később elengedhetetlen lesz. Az énmárkádon keresztül lehetőséged van kihangsúlyozni és ismertetni szakmai teljesítményedet, személyes tulajdonságaidat, hasznos készségeidet, véleményedet, gondolataidat és mindent mást, ami megkülönböztet másoktól. 

A LinkedIn-en ehhez egy tökéletes keretrendszert biztosít, így semmi sem szabhat határt annak, hogy megmutasd, miért lennél értékes tagja bármely csapatnak vagy projektnek. 

Persze ezen kívül számos más dologra is használható a LinkedIn felülete, de ezekkel a cikkük egy későbbi szakaszában, hosszabban és tematizálva fogunk foglalkozni. A következő bekezdésben viszont átvesszük a LinkedIn profilod elkészítésének legfontosabb lépéseit, hogy neked is megnyerő LinkedIn profilod legyen! 🙂

LinkedIn profil létrehozása – Útmutató és hasznos tippek

Ahhoz, hogy létre tudd hozni a LinkedIn profilod, először regisztrálnod kell az oldalukon. Ezt megteheted ide kattintva. Tudsz email címmel és jelszóval, vagy akár Facebook fiókoddal is regisztrálni. Ha a regisztrációt követően megismerkedtél a felülettel, akkor navigálj a profilodra, és kezdjük is el LinkedIn profilod létrehozását és optimalizálását! 🙂

Headline 

A megfelelő headline szöveg megtalálása két szempontból is fontos. Egyrészről ez az egyik első információ, amit a toborzók, vagy más LinkedIn felhasználók látnak a profilunkon. Másrészről pedig ez egy olyan mező, ahol érdemes olyan szót/szavakat megadni, amelyre a HR-esek keresnek. Ha tudod, mit jelent a keresőoptimalizálás, akkor itt jóval könnyebb dolgod lesz. Ha nem, akkor célszerű például a pozíciód nevét megadni.

Fotó

Az egyik, ha nem a legfontosabb eleme LinkedIn profilodnak. Válassz egy nagy felbontású, mosolygós (de semmiképpen sem morcos) képet, amelyen jól kivehető vagy, és lehetőleg nincs túlságosan (vagy legalábbis észrevehetően) kiretusálva a kép. Továbbá javasolt az elegáns öltözet a fotón! 😉

Plusz pont azoknak, akik időnként cserélik is frissebbre! 🙂

Summary

Ez az összefoglaló rész arra szolgál, hogy pár mondatban bemutasd magad. Azt biztosan tudod, hogy az interneten egy oldalra, egy posztra sem jut a kelleténél több idő, így ennek a szekciónak a megírásakor is érdemes ezt szem előtt tartani, megnyerni magunknak az olvasót, és megemlíteni szakmai készségeinket, tapasztalatainkat és eredményeinket. 

Tapasztalatok

Talán profilod ezen része igényel a legkevésbé magyarázatot; itt van lehetőséged felsorolni múltbéli tapasztalataidat, érdemes megemlíteni, hogy milyen projektekben vettél részt, milyen sikert/sikereket értetek el. Ha tudsz, feltölthetsz ennél a résznél képeket vagy dokumentumokat, hogy vizuálisan is alátámaszd a leírtakat. 

Képességek és ajánlások

Ebben a szekcióban megadhatjuk azokat a képességeket és készségeket, amelyek munkánk során, vagy a szakmánkban fontosak és relevánsak. Ha elkezdesz beírni valamit, a LinkedIn ajánlani fog számodra opciókat. Ezek akkor lesznek igazán fontos sarokkövei a LinkedIn profilodnak, ha ismerőseid, kollégáid megerősítik ezeket.

Később az álláskeresésnél hatványozottan fontos lehet, ha egy pozíció által megkövetelt képességekkel és tudással te egyrészt rendelkezel, és korábbi munkatársaid ezt alá is támasztják profilod ezen részén. Érdemes lehet továbbá megnézni, hogy álmaid állásánál milyen készszégek és képességek az elvártak, és ha esetleg valami szerepel az álláshirdetésben, ami a profilodon nem, azzal bővíteni a profilod. Ha esetleg nem értesz ahhoz a specifikus területhez, akkor pedig fejleszteni magad azon a téren.

Ha éppen az angol lenne ez a terület, és jól jönne egy folyékonyabb és gördülékenyebb angol nyelvtudás, ebben mi örömmel segítünk angol tanfolyamunkon! 🙂

Minden más releváns információ megosztása

A fentieken felül még ezernyi dolgot tudsz megosztani LinkedIn profilodon, a kérdés már csak az, hogy mit tartasz kellően érdekesnek és relevánsnak. Gondold át, milyen olyan tanfolyam, projekt, publikáció, díj, teszt vagy tevékenység lehet érdekes azok számára, akik rád keresnek, és bátran add hozzá ezeket is profilodhoz.

Ha beszélsz nyelveket, akkor pedig mindenképpen add hozzá, hogy milyen nyelvet, és milyen szinten beszélsz. Ha nem vagy elégedett azzal az angol szinttel, amit LinkedIn profilodban feltüntettél, akkor pedig figyelmedbe ajánlanám beszédközpontú üzleti angol nyelvtanfolyamunkat, amelyen egyébként ajándékként kiváló nyelvtanáraink segítenek felturbózni LinkedIn profilodat! 🙂

További 6 tipp a kiemelkedő LinkedIn profilért

 

#1 – Válassz megfelelő hátteret/fejlécet profilodnak!

Fontos, hogy átgondold, mit szeretnél vele elérni, és ezek alapján is szerkeszd meg. Ha értesz a képszerkesztő programokhoz, akkor könnyű dolgod lesz, ha viszont nem, akkor kérj meg valakit, hogy segítsen neked. Ha nem ismersz ilyen embert, akkor célszerű lehet a szakmáddal kapcsolatos fejlécet kitenni, de első lépésként akár grafikus ismerettségeket is kereshetsz magadnak a Linkedin-en! 

 

#2 – Kerüld az elhasznált melléknevek használatát!

Tartózkodj LinkedIn profil készítés közben attól, hogy olyan elhasznált mellékneveket használj, mint a motivált, vagy a kreatív. Ezek egyrészt minden második önéletrajzban és profilon szerepelnek, másrészt viszont nem igazán mondanak sokat egy HR-es számára. Próbálj meg kitűnni, és használj inkább igéket! 

 

#3 – Mindig aktualizáld a profilod!

Előléptettek a munkahelyeden? Fél éve egy másik területtel is foglalkozol? Érdemes folyamatosan frissíteni LinkedIn profilodat, hiszen nem tudhatod, hogy a következő prezentációd hallgatói, vagy akár a téged interjúztató személy mikor fog ezen a közösségi média felületen is ellenőrizni, hogy mit is osztottál meg magadról. Ha az itt szereplő adatok eltérnek a CV-den szereplőktől, akkor az már a legelején bizonytalanságot szül bármilyen helyzetben. 

 

#4 – Légy egyedi, ahol csak lehetséges!

Ha kreatívabban le tudod írni a pozíciód a cégnél, vagy akár a munkakörödben tudsz eltérni a sablonos mondatoktól, akkor merj kitűnni a tömegből. Lehet, hogy pont ez a különleges plusz lesz az, ami miatt a te profilod lesz valaki számára a legmegnyerőbb.

 

#5 – Szerezz ajánlásokat!

Ha elkészítetted a profilodat, és mindent a leírtak szerint csináltál, akkor már csak pár dolog tudja ezt felturbózni. Az egyik ilyen a mások általi ajánlások. Az emberek általánosságban sokkal jobban megbíznak mások véleményében rólad, mintha te beszélnél saját magadról. Sőt, ha valaki ír rólad egy szöveges ajánlást (nem összekeverendő azzal, amikor egy készségedet ajánlják), akkor azt is meg tudják nézni LinkedIn-en, aki írta az ajánlást. 

 

#6 – Add meg több nyelven profilod

Ha nem csak magyarul, de angolul is megírod a profilod, azzal potenciálisan sokkal több ember számára fog kitűnni profilod. Érdemes ezért tehát annyi nyelven megírni LinkedIn profilod, amennyin csak tudod. 

Ha pedig segítségre szorulnál angol nyelvű profilod megírásában vagy optimalizálásában, üzleti angol tanfolyamunkon szakmailag felkészült tanáraink segítenek neked felturbózni LinkedIn profilod! 🙂

LinkedIn álláskeresés – Hol kezdjük?

Azt is bizonyára tudod már, hogy a LinkedIn az egyik legjobb portál ahhoz, hogy állásokat böngéssz rajta. Jópár szektorban és sok-sok szakmának (például marketing, HR, programozás, könyvelés, pénzügy) áll rendelkezésére megannyi meghirdetett állás, és gyakorlatilag egy kattintással navigálhatsz tovább a munkatársat kereső cég LinkedIn profiljára, weboldalára, vagy akár egy kattintással is jelentkezhetsz néhány pozícióra. Egyszerűen, a LinkedIn profiloddal. 

Ahhoz, hogy elkezd az álláskeresést, természetesen szükséges egy kidolgozott LinkedIn profil, de az előző fejezetben pont ennek létrehozásában segítettünk neked. Ha ezen már túl vagy, akkor csak kattints a fenti menüsorban a “Jobs” menüpontra. 

A megjelenő képernyőn egy kattintással elérhetők a lementett álláshirdetéseid (Saved Jobs), az általad megpályázott álláshirdetéseid (Applied Jobs), és sok más funkció is. Ami talán a leglényegesebb – és főként akkor, ha most kezdenéd a LinkedIn-es álláskeresést – az a megjelenő kereső. A baloldali mezőben a meghirdetett pozíciókra, a keresett készszégekre vagy a hirdető cégekre is lehet keresni, míg a jobboldali keresőmezőben város, megye vagy irányítószám alapján kereshetünk a meghirdetett állások között. 

A keresőmező alatt egyébként a LinkedIn elég sok javasolt keresőkifejezést ad meg neked, így egy kattintással – amennyiben találsz köztük az ambicióidnak is releváns kifejezést – sok-sok álláshirdetés között böngészhetsz. 

A keresőkifejezések alatt a profilod alapján a LinkedIn összeválogat neked jópár álláshirdetést, és bár valószínűleg nem mindegyik lesz számodra érdekes, azért találhatsz párat, ami ígéretes lehet. 

Ha viszont saját kifejezést szeretnél megadni, abban az esetben csak írd be a baloldali keresőmezőbe, és a következő képernyő fog fogadni:

Jelen esetben a “Financial analyst” pozíciót írtam be, és ahogy láthatod, a bal oldali sávban 120 ilyen és ehhez hasonló álláshirdetést listázott ki a LinkedIn. A jobb oldalon pedig az éppen általam kiválasztott álláshirdetés – jelen esetben egy Ford-os – található, amelyet azért is választottam, mert ahogy a képen is láthatod, elérhető az “Easy Apply” lehetősége. Ez azt jelenti, hogy erre az állásra LinkedIn-en keresztül is leadhatod a jelentkezésed. 

Sokszor elég, ha csatolod LinkedIn-en az önéletrajzod (vagy ritkább esetben a motivációs leveled), és a LinkedIn profilod és a csatolt dokumentumok alapján eldöntik, továbbjutsz-e a következő körbe. Egyszerű, ugye? 🙂

Sajnos pár HR-es elhanyagolja a LinkedIn-t, és csak arra használja, hogy feltegye az állást, de később megfeledkezik az itt jelentkezőkről. Ha egy állás nagyon érdekel, akkor a biztonság kedvéért érdemes megkeresni a cég honlapján a karrier oldalon az adott állást, és ott is leadni a jelentkezésedet. 

Természetesen ahogy minden más oldal és álláshirdetés esetében, a LinkedIn-en történő böngészés közben is érdemes odafigyelni a hirdetések pontos részleteire, mit kérnek, mik az elvárások, milyen információkat szeretnének első körben megtudni rólad. Ami viszont rendkívül kényelmes, az a LinkedIn-es jelentkezések egyszerű folyamata. Eltűnik a kötelező céges weboldalra regisztrálás, adatok kitöltése, dokumentumok feltöltése, kérdések megválaszolása, stbstb. Marad helyette a korábban elkészített és optimalizált LinkedIn profilod és egy csatolt önéletrajz, amelyeknek köszönhetően jelentkezésed pár perc alatt leadhatod a legtöbb nyitott pozícióra! 


LinkedIn céges profil létrehozása – miért éri meg?

Ahogy azt már a korábbi fejezetekben leírtak alapján sejthetted, a LinkedIn-en lehetőség van céges profil, céges oldal létrehozására is. Ennek számos előnye van, ebben a szekcióban a 4 legfőbb érvet fogjuk felsorakoztatni egy Linkedin céges profil létrehozása mellett. Persze más előnyei is lehetnek, és ahogy folyamatosan fejlesztik ez a közösségi média platformot, napról napra új lehetőségek és funkciók jelennek meg.

 

LinkedIn álláshirdetés és HR folyamatok támogatása

A LinkedIn lehetőséget nyújt vállalkozások, cégek vagy más projektek számára az álláshirdetéseik feladására, a jelentkezők áttekintésére, és a velük történő kapcsolatfelvételre. Egyrészről a LinkedIn-en céged nagyon sok szakértőhöz tud eljutni, hiszen egy álláshirdetésre pár órán belül több tíz ember is szokott jelentkezni, de egy igazán vonzó pozíció esetében pár nap elteltével nem ritka a 100-200, vagy akár még annál több jelentkező sem. 

LinkedIn céges profil készítésével a HR-es kollégáknak is könnyebb lesz a dolguk, hiszen egy új felületen tudnak munkaerőt keresni, illetve a céges oldal nevében álláshirdetéseket meghirdetni, vagy azokra hivatkozni, ha esetleg ők maguk keresnének meg a LinkedIn keresője segítségével szakembereket. Összességében tehát a toborzási feladatokhoz nagyban hozzájárul, ha úgy döntötök, hogy elkészítitek vállakozásotok LinkedIn profilját. 

 

Munkáltatói márkaépítés (Employer branding)

Egy másik fontos előnye a céges LinkedIn profil létrehozásának az, hogy az elkészült fiók erősítheti a munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos folyamatokat. A régi tendenciával szemben (miszerint elég volt kitenni egy álláshirdetést, és özönlöttek a szakképzett jelentkezők) manapság már sokkal többet kell kínálni az álláskereső szakiknak. Ezért is fontos, hogy magát a vállalkozásról egy megnyerő és szimpatikus, vonzó helyként mutassuk be a leendő új kollégáknak. 

Tehetjük ezt akár úgy is, hogy a céges LinkedIn profilra készítünk céges eseményekről, meetingekről, sikerekről, vagy akár csapatépítőkről bejegyzéseket képekkel, vagy akár a napi működést, különleges eseményeket bemutató videókkal. Ha egy érdeklődő a céged által meghirdetett pozíció kapcsán rákeres az oldalatokra, nagyobb eséllyel fog utána jelentkezni hozzátok, ha azt látja, hogy VALÓBAN az ő elképzeléseinek megfelelő csapat várja őt, mintha egy üres profilt, vagy pár semmitmondó sablonos posztot látna. 

 

Marketing és branding célok támogatása

Céges LinkedIn oldalatok ezen túlmenően alkalmas a marketing tevékenységetek támogatására is. Ha a célközönségetek megtalálható LinkedIn-en, akkor mi akadályoz meg abban, hogy sok hasznos és értékes poszt mellett megismertesd oldalatok követőivel termékeiteket és szolgáltatásaitokat? Egészen addig, amíg ezt nem agresszívan teszitek, sőt, akár még egy hiányt vagy problémát is megoldotok vele, a felhasználók biztosan pozitívan fognak erre is tekinteni. 

Emellett lehet erősíteni a márkaismertséget is a LinkedIn profil segítségével, megosztani olyan tartalmakat, amelyek öregbítik cégetek, vállalkozásotok vagy projektetek nevét. A LinkedIn valóban egy univerzális platform, és érzésünk szerint sok kiaknázatlan lehetőséget rejt magában, csak tudni kell minden funkcióját a saját igényeitekre szabva használni. 

 

Az Angol Intézet LinkedIn oldala

Mi is természetesen megtalálhatók vagyunk a LinkedIn-en, ide kattintva érheted el oldalunkat. Rendszerint hasznos posztokat, tananyagokat, megjelenő cikkeinket, videós tartalmakat és néha még tanfolyamaink részleteit is megosztjuk itt, úgyhogy érdemes figyelemmel követni LinkedIn fiókunkat! 🙂

Összefoglalás

Ezen cikkünk alapvető célja az volt, hogy rávílágítsunk a LinkedIn közösségi portálban rejlő lehetőségekre. Szerettünk volna segíteni neked és mindenkinek abban, hogy egy “versenyképes” és az aktuális trendek szerinti vonzó angol nyelvű profilt tudj kialakítani magadnak, amivel növelni tudod a megkeresések számát, vagy annak az esélyét, hogy téged is behívnak egy személyes interjúra a kiszemelt pozíció kapcsán.

Emellett fontosnak tartottuk megosztani olyan tippeket és trükköket, amelyekről kevesen tudnak, mégis sokat segíthetnek LinkedIn-es “karrieretek” során, és akár pont azt a pluszt adhatják fiókotokhoz, amit kerestetek. Emellett törekedtünk a legfontosabb kérdések és témák gyakorlati körbejárására, hogy kézzelfogható példákon keresztül mutathassuk be az általunk fontosnak tartott LinkedIn-es funkciókat és lehetőségeket.

A cikkben emellett külön fejezetet kapott a céges profil létrehozása és üzemeltetése is, amely néhány szektorban már-már elengedhetetlen, de a legtöbb cég és vállalkozás számára bizonyára rendkívül hasznos dolog. Itt megfogalmaztunk érveket is a LinkedIn céges profil létrehozása mellett, emellett pedig szintén gyakorlati tippeket adtunk a hatékony használat érdekében. 

Ha úgy érzed, hogy van olyan témakör, amit még érdemes lett volna körbejárnunk, és amivel bővíthetnénk cikkünket, akkor írd meg nekünk a marketing@angolintezet.hu email címre, vagy a cikk alatti kommentszekcióban, és ha alaposan utánajártunk a témának, akkor minden valószínűség szerint bővíteni is fogjuk majd azzal a cikket. Ha esetleg kérdésed lenne, azt is várjuk a fenti email címre, vagy kommentben a cikk alatt!

Eredményes LinkedIn-ezést kívánunk neked! 🙂

Ha pedig úgy érzed, hogy szeretnél fejleszteni angol nyelvtudásodon, és igénybe vennéd üzleti angol nyelvtanfolyamainkhoz járó LinkedIn profil tuning ajándékunkat is, akkor jelentkezz induló tanfolyamaink egyikére, és szerezz szakmailag kiváló és inspiráló tanáraink segítségével magabiztos és piacképes angol nyelvtudást!

Üzleti angol nyelvtanfolyamaink elérhetők személyes formában Budapesten és online formában egyaránt!

Szólj hozzá és mondd el véleményed a cikkel kapcsolatban! Vagy ha van jól bevált angol hangoskönyves forrásod, kedvenc applikációt, azt se tartsd magadban!😉


Beszédközpontú üzleti angol tanfolyam a munka világához - Jelentkezési határidő július 30.
 
Tovább a tanfolyam részleteire >>

Heti nyelvtanulási tippek és üzleti angol nyelvleckék

Iratkozzon fel angol nyelvtanulási blogunkra!
KÉREM A LECKÉKET ÉS TIPPEKET!
close-link
Share This